tirsdag 31. mai 2011

Spennende tider...

Noen som lurer på hva som er oppi disse eskene???
Hilde ser veldig hemmelighetsfull ut synes jeg...

I dag har det ankommet en kjempestor ladning
 med varer til oss fra det store utland.
I løpet av den siste uka har det dukket opp minst 30 store esker,
stappfulle med basisvarer og nyheter i skjønn forening,
så nå venter vi bare på å få det på plass i butikken.
Men "Rom ble ikke bygget på en dag",
så vi må smøre oss med tålmodighet,
og vente til butikken blir klar.
I dag har vi vasket rundt, malt litt, fått på plass noen flotte hyller,
og begynt å tenke på hvordan vi skal ha det i butikken vår.
I morgen skal vi prøve å få møblert litt,
og så kan vi kanskje begynne å finne fram litt av
"godsakene" som er oppi alle disse store eskene,
og det gleder vi oss masse til :-)
Vil tro det er flere av kundene som kunne tenkt seg
såkalte "røntgen-øyer" nå om dagen,
men tiden går veldig fort mot åpningsdagen,
så hold ut!!!

6 kommentarer:

  1. Hihi.. her er det vel "mat for mons" her!!
    Å at tida kommer til å gå fort mot åpning, tipper jeg nok at dere merker enda mer til enn oss som sitter her å venter... :)
    Lykke til med resten - tviler slettes ikke på at det blir en flott butikk! Klem

    SvarSlett
  2. Spennende!!
    Lykke til videre med oppakning og forberedelser:)

    SvarSlett
  3. Trenger dere hjelp med å titte i eskene????
    Jeg har kommet hjem nå....
    Klem til dere fra Reinsvoll

    SvarSlett
  4. Og så heter det "Røntgen-øvver"!!!! Og det ønsker jeg meg mer nå enn noen gang!!!

    Lykke til, jinter!

    Klem Hege

    SvarSlett
  5. Ååååå, jeg er så spent! :)

    SvarSlett
  6. Gleder meg til å se butikken og alle godsakene på lørdag. Lykke til med de siste forberedelser.
    Klem Sofie

    SvarSlett